Allegro tu kupuję i sprzedaję

Nie masz gotówki? Skrzystaj z chwilówki.

czwartek, 5 stycznia 2012

Higiena

    Choróbska, pasożyty, jedną z metod walki z nimi jest utrzymanie odpowiedniej higieny, choć ja myślę, że istoty żywe (ludzie, zwierzęta) przez kontakt z różnego rodzaju bakteriami uodparniają się na nie. Oczywiście chodzi także o ilość bakterii z jaką mają styczność. Nie używam jakichś specjalnych środków chemicznych tylko po mechanicznym usunięciu odchodów, biorę w rękę lutlampę i opalam co się da. Nie wyznaczam sobie częstości po prostu staram się to robić jak najczęściej.




We wszystkich publikacjach dotyczących warunków bytowych gołębi, bardzo dużą uwagę
przywiązuje się do odpowiedniej wentylecji gołębnika. Ja rozwiązałem to w ten sposób, że wybudowałem niewielki gołębnik ogrodowy przeznaczony dla gołebi lotowych, składający
się z dwu przedziałów: przedziału dla wdowców, dla gołębi młodych i dobuduję małą woilerę.

Jak widać na zdjęciu ścianę przednią stanowi druciana siatka. Chcąc, aby od podłoża podłoga nie ciągnęła wilgoci całość posadowiłem na betonowych bloczkach.Środek zimy, ciepło, odpowiedni czas na drobne remonty i dobudowanie małej wojlery na wdowy i zmianę wlotu.

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz